Иновация, изкуство и стремеж към съвършенство

07:20, 28 юли 24 / Свят Шрифт:

Проектът „Pulvis Art Urns” стартира в края на 2016-та година с идеята за производство на керамични урни за кремация, притежаващи арт дизайн и дълбок символизъм. Целта на проекта е да предложи продукт, който да разчупи табуто в този сектор и като цяло във възприятието на хората, че урната може да има различна визия от тази на традиционните траурни урни.

Идеята за вечност чрез изкуство е в унисон с визията на продуктите. Дискретността на „нетипичните“ арт урни е предпочитан избор при запазване на праха на близки или животни в дома или в нишова клетка – тенденция набираща широка популярност през последните години.

Визията и изработката на продуктовата гама на Пулвис, са дело на Михайл Михайлов и Александър Юзев. Михаил е трето поколение керамик, широко познат със своите скулптури, извисяващи се в редица български градове. Александър е признат концептуален художник с богато портфолио от международни изложби в България и Европа.  По-късно към екипа се присъединява и Денислав Николов, който има богат опит в областта на маркетинга, социалните медии и управлението на проекти.

Pulvis Art Urns се отличава силно с ангажимента, който поема, да комбинира естетическата красота с функционалността.

В продуктовата гама на Pulvis Art Urns можем да открием както разнообразие от видове и размери, така различни материали за изработка – дърво, керамика, карбон, стъкло и метал. Без значение от предпочетения материал, всеки продукт се произвежда с изключително внимание към детайла. Интересен пример са дървените урни, изработени по които се работи в колаборация с Мартин Ангелинин, част от семейния бизнес АнгелТойс в град. Банско.

С течение на времето и експериментите с различни материали, Пулвис си партнира с редица декоратори и творци, всеки вещ в своята сфера.

В работния процес на Pulvis Art Urns на челно място стои вниманието и времето отделени за създаването на артистичния дизайн. Идеята зад това е урните да бъдат ненатрапчиво внесени в домашния уют напомняйки повече на съвременен домашен декор но същевременно да запазват основното си предназначение. Този подход виждаме отразен в цялата гама на компанията, особено в колекции като „Eternity”, „ Light” и „The Passage”,

Старанието на компанията е оценено в световен план. В един от най-гледаните сериали по Netflix – Sex Education, е включена мемориална сцена, в която главната героиня държи “Wings” – урна от списъка с бестселърите на Pulvis.

В наши дни, знаем от какво значение са грижата и щаденето на природата и околната среда. С това наум, Pulvis Art Urns отдава голямо значение на устойчивостта на своите продукти. Методите на производство и транспортиране са максимално еко съобразни, което добавя етично измерение към дейността на компанията и подчертава отговорността към бъдещето.

В екипът на Pulvis Art Urns, всички са наясно колко емоционално преживяване може да бъде изборът на най-подходящия мемориален продукт. Компанията се стреми да улесни този процес, в резултат на което уебсайтът е проектиран така че да бъде лесен за навигация и достатъчно информативен.

Сайтът е разделен в различни продуктови категории както по колекции и повод, така и по размер и вид. В блог частта ви очакват множество ресурси с необходима и точна информация по отношение на всеки въпрос, който може да изникни в хода на такъв тип емоционална и физическа загуба съпътствана с необходимост от взимане на бързи и точни решения.

2023-та година разкрива нови хоризонти в развитието и утвърждаването на мемориалния пазар за  Pulvis. Компанията се развива стремглаво на Европейския пазар а съвсем скоро напомни за себе си и в Азия. Има успешно развити брандове на урни за животни във Франция (https://amispourtoujours.fr/) , Германия (https://furimmerfreunde.de/) , Италия(https://zampaangelo.it/) и вече – Япония (https://spiritails.com/).

Pulvis Art Urns е отличен пример за бизнес, който успешно интегрира художествената изработка с функционалния дизайн, като същевременно поддържа ангажимент за устойчивост на услугата и информираността, която предоставя на своите клиенти.

Този холистичен подход не само отличава компанията в погребалната индустрия, но също така и гарантира предоставянето на значима и трайна почит към любимите хора и животни.

Днес на около 20км южно от София в Равно поле се произвеждат всички продукти от листа на Пулвис. Компанията работи с над 30 партньора на 5 континента, включително и някои от най-големите дистрибутори в САЩ и Австралия. Сред партньорите на компанията са част от най-големите онлайн магазини за погребални стоки в САЩ, Обединеното Кралство, Холандия, Франция и Австралия. В България, компанията работи с Крематориум София и част от най-елитните погребални агенции.

Ключови думи

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама